Din data de 18 aprilie 2018 Antonia, noul funcționar virtual din primăria Cluj-Napoca, a început să preia 60 de tipuri de cereri depuse online de cetățenii clujeni. Primarul Emil Boc declară că astfel se scurtează cu 40% circuitul actelor în instituție, iar acest pas face parte din încercarea municipalității de a simplifica accesul clujenilor la serviciile administrației publice locale prin intermediul tehnologiei.

Avantajul utilizării acestui nou sistem este faptul că cererea depusă online este înregistrată direct la șefii de servicii sau birouri în subordinea cărora se începe procesarea solicitării și pregătirea răspunsului”, a declarat primarul Emil Boc.

Pe lângă eliminarea drumului până la primărie pentru depunerea cererilor, noul sistem sare 6 etape din parcursul documentului în interiorul instituției locale.

La adresa https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, se pot găsi toate link-urile către formularele online disponibile, iar municipalitatea anunță că procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, ce vor putea fi depuse online, prin intermediul funcționarului public virtual ANTONIA.

 

Încarcă mai mult de Rares Dragan
Încarcă mai mult în Administrație

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Verificați de asemenea

Continuă instalarea platformelor subterane pentru colectarea deșeurilor

Viceprimarul municipiului Cluj-Napoca, Dan Tarcea a anunțat situația actuală a platformelo…