Acasă Cultură George Buhnici: “Digitalul e un everyday job, nu e un opțional”

George Buhnici: “Digitalul e un everyday job, nu e un opțional”

3 min citire
Comentariile sunt închise pentru George Buhnici: “Digitalul e un everyday job, nu e un opțional”
2
167

Cluj Press Talks a debutat ieri la Cluj-Napoca, în cadrul facultății de Jurnalism, FSPAC, unde printre speakeri s-au enumerat jurnalistul George Buhnici de la ProTV, antreprenorul Sergiu Biriș (Trilulilu), dar și Kadar Magor, expertul în branding, care a vorbit celor prezenți despre managementul brandingului personal.

George Buhnici de la iLike IT a fost prezent duminică, 19 mai la Cluj în cadrul conferinței Cluj Press Talks, ediția 1.

Timp de două ore, George Buhnici a vorbit despre meseria de jurnalist, dar și despre influenceri, YouTuberi și modul în care online-ul a revoluționat vremurile, deodată cu creșterea tehnologiei.

Instrumentele moderne de social media sunt foarte puternice, și pot oferi jurnaliștilor adevărate moduri de a ajunge la oameni prin conținut de calitate, dar selectat corespunzător.

“Dacă folosiți corect aceste instrumente, creșteți”, afirma George Buhnici în cadrul Cluj Press Talks.

Din cauza faptului că oamenii nu mai petrec la fel de mult timp citind, acest lucru afectează serios și presa, întrucât lumea caută conținut video și mai puține cuvinte, în schimb cât de mult conținut foto și video.

“Digitalul e un everyday job, nu e un opțional” spune realizatorul iLike IT.

“Dacă o faci zi de zi, e imposibil să îți scadă audiența, iar rata de creștere de pe digital nu poate fi egalată” , împărtășea George Buhnici celor prezenți la eveniment.

O recomandare oferită jurnaliștilor prezenți la eveniment a fost că e mai bine ca fiecare să se nișeze, pentru că e mai bine decât să fii generalist și să te bați cu toată lumea pentru aceleași subiecte, iar România încă are multe nișe neacoperite, un exemplu fiind chiar vlogurile pe juridic, mai spunea jurnalistul.

Evenimentul a fost organizat de Asociația profesioniștilor din Presa Clujeană (APPC) în colaborare cu FSPAC.

Ca o remarcă, a fost evidențiat faptul că școala de jurnalism, respectiv vocația de jurnalist nu pot fi egalate de pasiunea unui vlogger și a unui Instagramer.

Încarcă mai mult de Pripon Flavia
Încarcă mai mult în Cultură
Comentariile sunt închise.

Verificați de asemenea

Studenți de la zece universități din România, în schimb de experiență la UBB

În perioada 19-25 august 2019, studenții UBB organizează tabăra studențească MINDSPARK. Af…