CFR Călători

5 min citire
Comentariile sunt închise pentru CFR Călători
0
314
cfr

Roșiori Nord – București Nord

Am mers la gara Roșiori Nord, din Roșiori de Vede, pentru a lua trenul de la 17:55 cu direcția București. Am ajuns în gară cu o oră mai devreme, pentru a fi sigur că nu voi pierde trenul. M-am uitat pe afișajul electronic cu mersul trenurilor, iar trenul pe care urma să-l iau, nu era pe listă. Am întrebat la casa de bilete, pentru că birou de informații nu există în Roșiori, dacă mai circulă acel tren. Mi-a zis că trenul a fost anulat în acea zi, și că pot merge la București doar cu trenul de la 17:23 care are deja 10 min întârziere sau cu trenul de la 21:40.

Ce m-a deranjat cel mai tare nu a fost faptul că trenul a fost anulat, ci faptul că nu am fost notificat de CFR în prealabil. Biletul de tren mi l-am cumpărat online de pe site-ul CFR-ului, și ar fi putut să mă anunțe de această anulare de tren. Dacă aș fi ajuns în gară mai târziu, mai aproape de ora plecării 17:55, aș fi pierdut trenul spre București, dar și trenul de la București la Cluj-Napoca, iar dezamăgirea ar fi fost imensă.

Am fost însă notificat de CFR prin mail, cum că vagonul 1 la care aveam loc a fost scos din compunerea trenului și că a fost înlocuit cu vagonul 31, locurile fiind valabile. Iar această informație se pare că fost mult mai importantă pentru CFR și a considerat că trebuie să mă anunțe neapărat. Probabil nu a vrut să îmi trimită mail și despre anularea acelui tren, pentru a nu mă deranja cu atâtea mesaje.

Ușa blocată

În fine, am mers la Bucuresti cu primul tren, și de acolo, la 21:10 am luat trenul spre Cluj-Napoca. Totul a fost bine până la orele 00:30 când am constatat că ușa de la cușetă se blocase. După câteva ore bune am văzut controlorul de bilete trecând pe coridor. I-am facut semn și ne-a deblocat ușa, după care a zis pe un ton glumeț: „Așa meritați”. Nu m-am supărat deloc. Acel tip, și când a venit să ne controleze biletele a fost foarte glumeț. Semăna la înfățișare cu actorul Birlic.

Concluzie

Pe viitor aștept de la CFR următoarele lucruri:

  • să notifice clienții care au cumpărat bilete online, prin mail sau sms de orice modificare survenită ulterior
  • să ofere posibilitatea ca și clienții ce cumpără bilete de la agenția CFR sau de la casa de bilete, să fie notificați prin mail/sms de modificări
  • să rezolve problema cu ușile de compartimente, care se blochează. Nu e prima dată când pățesc așa cevaAm înregistrat deja o sesizare pe site-ul CFR-ului https://www1.cfrcalatori.ro/formular-petitie-online
Încarcă mai mult de Nelu-Cristian Țone
Încarcă mai mult în Jurnal de călătorie
Comentariile sunt închise.

Verificați de asemenea

Destinații superbe de vacanță la început de toamnă

Fie că mai ai un pic de concediu pe sfârșit de vară sau că poți evada pentru un weekend di…