CFR Călători

5 min citire
Comentariile sunt închise pentru CFR Călători
0
98
cfr

Roșiori Nord – București Nord

Am mers la gara Roșiori Nord, din Roșiori de Vede, pentru a lua trenul de la 17:55 cu direcția București. Am ajuns în gară cu o oră mai devreme, pentru a fi sigur că nu voi pierde trenul. M-am uitat pe afișajul electronic cu mersul trenurilor, iar trenul pe care urma să-l iau, nu era pe listă. Am întrebat la casa de bilete, pentru că birou de informații nu există în Roșiori, dacă mai circulă acel tren. Mi-a zis că trenul a fost anulat în acea zi, și că pot merge la București doar cu trenul de la 17:23 care are deja 10 min întârziere sau cu trenul de la 21:40.

Ce m-a deranjat cel mai tare nu a fost faptul că trenul a fost anulat, ci faptul că nu am fost notificat de CFR în prealabil. Biletul de tren mi l-am cumpărat online de pe site-ul CFR-ului, și ar fi putut să mă anunțe de această anulare de tren. Dacă aș fi ajuns în gară mai târziu, mai aproape de ora plecării 17:55, aș fi pierdut trenul spre București, dar și trenul de la București la Cluj-Napoca, iar dezamăgirea ar fi fost imensă.

Am fost însă notificat de CFR prin mail, cum că vagonul 1 la care aveam loc a fost scos din compunerea trenului și că a fost înlocuit cu vagonul 31, locurile fiind valabile. Iar această informație se pare că fost mult mai importantă pentru CFR și a considerat că trebuie să mă anunțe neapărat. Probabil nu a vrut să îmi trimită mail și despre anularea acelui tren, pentru a nu mă deranja cu atâtea mesaje.

Ușa blocată

În fine, am mers la Bucuresti cu primul tren, și de acolo, la 21:10 am luat trenul spre Cluj-Napoca. Totul a fost bine până la orele 00:30 când am constatat că ușa de la cușetă se blocase. După câteva ore bune am văzut controlorul de bilete trecând pe coridor. I-am facut semn și ne-a deblocat ușa, după care a zis pe un ton glumeț: „Așa meritați”. Nu m-am supărat deloc. Acel tip, și când a venit să ne controleze biletele a fost foarte glumeț. Semăna la înfățișare cu actorul Birlic.

Concluzie

Pe viitor aștept de la CFR următoarele lucruri:

  • să notifice clienții care au cumpărat bilete online, prin mail sau sms de orice modificare survenită ulterior
  • să ofere posibilitatea ca și clienții ce cumpără bilete de la agenția CFR sau de la casa de bilete, să fie notificați prin mail/sms de modificări
  • să rezolve problema cu ușile de compartimente, care se blochează. Nu e prima dată când pățesc așa cevaAm înregistrat deja o sesizare pe site-ul CFR-ului https://www1.cfrcalatori.ro/formular-petitie-online
Încarcă mai mult de Nelu-Cristian Țone
Încarcă mai mult în Jurnal de călătorie
Comentariile sunt închise.

Verificați de asemenea

Parcul etnografic național Romulus Vuia

Am plecat duminică de-acasă cu gândul de a explora zone noi din Cluj, dar nu știam unde să…